Forum www.7dh.fora.pl Strona Główna
FAQ Profil Szukaj Użytkownicy
Grupy

Prywatne Wiadomości

Rejestracja Zaloguj
Galerie

REGULAMIN FORUM (02.11.2008r.)
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat >

Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
www.7dh.fora.pl > Forum

Autor Wiadomość
Smokowa
Stary wyga



Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: znienacka.
Płeć: Kobieta

REGULAMIN FORUM (02.11.2008r.)    

KAŻDY, KTO CHCE AKTYWOWAĆ SWOJE KONTO, JEST ZOBOWIĄZANY DO NAPISANIA WIADOMOŚCI ZE SWOIM NICKIEM NA NUMER 2173477 - W PRZECIWNYM RAZIE KONTO POZOSTAJE NIEAKTYWNE.

1. Użytkownikiem forum może zostać każdy, ale aby utrzymać konto musi on też spełniać poniższe wymogi.

Użytkownik ma prawo:

1. Pisać posty w dowolnym i wybranym przez niego temacie.
2. Zakładać nowe tematy w odpowiednich kategoriach oraz wypowiadać się w już istniejących.
3. Posiadać avatar, którego szerokość nie będzie przekraczać 150x (żeby uniknąć efektu nadmiernego 'poszerzenia' stron forum i zachować estetyczność wyglądu emblematów). Wysokość jest dowolna.
4. Korzystać z shoutboxu.
5. Zmienić swój nick, wysyłając wiadomość prywatną do admina, która będzie zawierać uzasadniony powód zmiany i nowy nick. Ilość zmian nicków jest ograniczona, a próby jej nadużywania będą ignorowane.
6. Mieć nick z dowolnej ilości znaków.
7. Posiadać podpis pojawiający się pod postami, który może zawierać 500 znaków oraz obrazek lub animację.

Użytkownik zobowiązany jest do:

1. Regularnego wypowiadania się i obecności na forum po rejestracji.
2. Sprawdzenia istniejących już tematów przed założeniem nowego w celu uniknięcia powtórzeń.
3. Zakładania tematów w odpowiednich kategoriach i forach.
4. Kulturalnego wyrażania się i w miarę poprawnej pisowni.
5. Stosowania się do zarządzeń admina i moderatorów sprawujących opiekę nad danym forum.

Użytkownikowi zabrania się:
1. Obrażania użytkowników forum.
2. Offtopowania i spamowania.
3. Zakładania tematów, które już istnieją na forum i pisania postu za postem (używamy opcji "zmień")
4. Pisania "pustych" postów zawierających jedynie krótkie słowa (np. Ja też lub hahaha) i emotikony.
5. Kłócenia się z innymi użytkownikami i spierania z decyzjami moderatorów.
6. Rozpowszechniania treści postów napisanych przez użytkowników freiheit.fora.pl na użytek własny.
7. Używania forum jako SPOSOBU REKLAMY WŁASNEJ STRONY/BLOGA.

Użytkownik podlega ogólnym zasadom:
1. Po złamaniu jakiegokolwiek punktu powyższego regulaminu użytkownik otrzymuje ostrzeżenie. Jeśli otrzyma on ich powyżej pięć, jego konto zostaje zbanowane, a on sam nie otrzymuje możliwości kolejnej rejestracji.
2. Użytkownik ma zakaz tworzenia większej ilości kont niż jedno. Każdy posiadający i użytkujący dwa lub więcej kont zostaje usunięty z forum bez możliwości ponownego zarejestrowania się.
3. Nie piszemy bezsensownych postów tylko po to, by zwiększyć ich ogólną ilość. Użytkownikowi nie przestrzegającemu tej zasady zostaje przydzielona 'niechlubna' ranga, która nie ulega zmianie bez względu na ilość napisanych postów.
4. Użytkownik w pierwszym miesiącu po rejestracji ma obowiązek aktywowania konta i choć jednego zalogowania się i napisania minimum jednego posta.
5. Każdy użytkownik jest zobowiązany do napisania przynajmniej 5 postów miesięcznie w celu pozbycia się 'użytkowników patrzących'.

Użytkownik odpowiada za KAŻDĄ wiadomość, która została napisana z jego konta, bez względu na to, komu jeszcze udostępnił hasło do swojego konta.

2. Moderatorzy to osoby lub grupy osób doglądające porządku na forum.
Moderatorów wybiera i mianuje jedynie Administrator forum, nie biorąc pod uwagę ilości napisanych przez niego postów.

Moderatorzy mają prawo:
1. Ostrzegać użytkowników łamiących regulamin za pomocą słownych upomnień lub wlepiania minusów.
2. Zmieniać treść postów, które łamią regulamin.
3. Korygować położenie postów i tematów.

Moderatorzy mają obowiązek:
1. Pilnować przestrzegania regulaminu przez użytkowników w podległych im forach.
2. Pomagania nowym użytkownikom.
3. Odpowiadania na pytania użytkowników dotyczących poruszania się po forum i jego obsługi.

Moderatorom zakazuje się:
1. Nadużywania swojej pozycji i możliwości w celu panoszenia się i wywyższania.
2. Używania niecenzuralnych słów w odnoszeniu się do użytkowników (nawet tych najbardziej opornych).

Moderatorzy nie wywiązujący się ze swoich obowiązków zostaną usunięci ze swojej funkcji.

3. Wszystkie tematy, które istnieją ponad dwa miesiące, a liczą sobie poniżej 50 odpowiedzi, zostaną przeniesione do archiwum.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Smokowa dnia Nie 21:26, 02 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Post Nie 21:26, 02 Lis 2008
 Zobacz profil autora
Napisz nowy temat Odpowiedz do tematu
Forum Jump:
Skocz do:  

Wszystkie czasy w strefie CET (Europa).
Obecny czas to Czw 1:24, 25 Kwi 2024
  Wyświetl posty z ostatnich:      


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB Group
Template created by The Fathom
Based on template of Nick Mahon
Regulamin